Trisst dag!

Hejsan hoppsan hallå!
Idag har ju egentligen varit en helt okay dag faktiskt förutom det faktum att jag nog aldrig varit tröttare och att jag blev lite ledsen och upprörd tidigare under eftermiddagen (tar det i den andra bloggen).
Jag har iaf jobbat som vanligt och idag hade jag en underbar förmiddag i skogen med de större barnen. Det bjöds på strålande sol och värme i massor och naturen talar ju ganska bra för sig själv. Just i den skogen där vi var fanns det en hel del intressanta föremål som barnen hittade och släpade runt på, bl.a ett par blöta kallingar, glasögon, stuprör och cykelhjul i olika storlekar. Jag tror att det kan har varit så att en fest ägt rum på den plätten som vi var på. Klottrert på ett stort träd och glassplittret överallt avslöjade att jag antagligen hade rätt.
Resten av dagen flöt på som vanligt och vid kvart över tre begav jag mig iväg mot gymmet där jag körde på hårt med mammsen.

Ja det var i princip min dag och mer lär inte hända, klockan nio börjar Top Model så då är jag bänkad framför tv:n och efter det lär jag antagligen däcka i min säng framför en film.
Men ha det bäst nu mina vänner och sov gott!
Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0