Ibland tindrar jag till

Snart bär det av. Imorgon för att vara exakt sen ses vi inte på två veckor...

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, snart ska jag nämligen ta cykeln till Vällingby och träffa Lisa en snabbis innan jag senare måste hem och packa SÖREN! Hur packar man för två veckor, finns det tvättmaskin, ska jag åka hem till nästa helg...? Jag vet typ ingenting om den här resan men vi får väl se hur det blir, ska fråga pappsen när han kommer hem för han har kolla på det mesta.

Igår åkte jag in till stan(!) och hämtade Lisa. Det var minst sagt kaos där inne, vi skulle nämligen till medborgarplatsen och vi var verkligen inte de enda. Det var sista inlämningsdag för deklarationer igår och det kändes som halva Stockholm var ute i sista sekunden. Vilka stolpskott alltså, någon ordning på torpet om man får be. Men det gick iaf hyfsat, jag krockade inte med någon och det var bara nära några gånger och alla vet ju att nära gills inte. Hur som helst så tog vi en tripp ut på Ekerö som vanligt, från Statoil på Ekerö skulle vi lämna Lisa i Skärvik och då kände lilla jag att tröttheten kom smygandes så då gjorde jag den ena tabben efter den andra men det löste sig ganska bra ändå, vi kom allihopa hem välbevarade och vi överlevde även denna övningskörning.

Jag somnade grinig inatt också så jag har drömt mardrömmar sen jag slöt ögonen till jag vaknade i princip och det var nej bra. Vaknade alldeles stressad och orolig men det gick över ganska snabbt så det var väl ingen större fara förutom att jag sovit dåligt.
Men nu ska jag kila till Vällingby och Lisilale.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: sandrew

kul diss =P

2007-05-03 @ 15:09:20
Postat av: cecilia

vadå diss... alltså de här med diss.. dissar jag mycket eller.. alla säger att jag dissar.. ska försöka sluta dissa helt enkelt
/dissaren

2007-05-04 @ 13:06:48
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: sandrew

hehe flåt kunde ha uttryckt mig bättre =) du ringde aldrig då ? <3

2007-05-04 @ 13:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0