Kortfattat, mycket kortfattat!

Hejsan hoppsan!
Jag orkar inte ens berätta hur tråkigt jag har haft i Mora men det är iaf mindre än en vecka kvar till uppkörningen nu så jag hoppas jag har jävligt tur för det lär jag behöva.



Så här har jag bott de senaste veckorna.

Igår var det lite grillning och mys här hemma med lite folk. Vi satt framför tv:n och sjöng kareoke och spelade sing star, mycket vackert lät det... hmm! Kul var det iaf.
Idag skulle jag följa med Olson och hans släkting till Solna Centrum där han skulle shoppa ny telefon men det slutade med en liten krock och en tripp till Blidö.
Jag kom nyligen hem därifrån och det var mysigt, vi åt god middag och spelade kubb innan vi åkte hemåt.

Jag är för trött för att skriva mer nu men nu vet ni ungefär vad jag sysselsatt mig med. Intressant!?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0