Ordning och reda

Hej va det går mellan buskar och snår... eller inte!

Nu har jag varit uttråkad i sju timmar ungefär.
Jag gick upp vid 12 idag (ÅNGEST) och samlade ihop mitt pick och pack, hoppade upp på cykeln och trampade vidare till SATS. Det blev ett alldeles lagom hårt pass för lilla kickan och jag trampade hem ganska utmattad och stolt över mig själv.
När jag var hemma igen så märkte jag dock att det inte fanns ett skit att göra så jag har suttit här hemma och vandrat runt och klättrar på väggarna. Helt galet..
Jag hade velat bli klar med rummet men har fortfarande inga hyllor till skåpet. Allt är iallafall i princip på plats och jag trivs ganska bra med hur det ser ut nu.

Imorgon är det Fredag och mammsen och pappsen ska vara hemma från Blidö när jag äntligen ville dit men ist för att vara hemma och umgås med sin söta dotter så ska de båda ut och festa så jag blir ensam IGEN!
Jag tror faktiskt inte att de tycker om mig, eller jo det gör dom men umgås med mig går inte före fester och vänner iaf. Det är en sak som är säker.

Nej nu orkar jag inte skriva massa trams mer, snart kommer Linda också och det är hennes dator så de skulle bli ett jävla liv.
God natt., sov gott!
Tchüs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0