All about me

Idag blev det en Cissi-dag! Jag började med att sola sen så tog jag en lång varm dusch och efter det tvingade jag med lillesyster till Kista där jag shoppade lite. Linda försökte få kontakt med någon b-kändis från Babylonsjukan och blev som vanligt till sig så fort han kollade lite på henne. Hon är galet kåt på kändisar den där ungen. Hon strulade tydligen med någon snubbe från BP i Fredags också. Hmm, pass!
Det som köptes var iaf följande:
  • Nit-armband i guld från Gina Tricot
  • Bh
  • Stor stickad tröja från MQ
  • Örhängen
  • Hårklämma & hårnålar från Glitter
  • Coconut bodybutter (min älskling) från Body shop

Imorgon är jag ledig igen och då blir det väl chilla lite, träna och sen på kvällen ska jag på en förhandsvisning. Nu minns jag inte vilken film det var men jag hoppas det blir bra...
Nu ska jag kika lite serier och senare ikväll vid läggningsdags blir det Mulan 2 men allra först ska jag minsann kissa vovsingen!

Peace!


Kommentarer
Postat av: lajzan

.. och såklart tvungen att lägga upp den dära bilden ;)

2007-11-06 @ 17:25:11
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

haha japp ;)

2007-11-06 @ 18:10:45
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0