Ännu en drömfylld natt

God eftermiddag! Hoppas alla sovit gott inatt för det har verkligen inte jag. Fan alltså, det här fungerar inte längre... Visst innehöll drömmen marsvin och kaniner men tro mig det var inte på ett bra sätt och det var inte det enda som den innehöll heller, SKIT!!! Orkar inte mer...

Aja, jag ska  jobba fem till tolv ikväll igen. Är väl hemma någon gång mellan halv ett och ett. Är sjukt skönt att jobba faktiskt och få komma bort lite. Ska som sagt jobba med Farhad och det är egentligen bara fördelar med det förutom att han tar många rökpauser vilket kanske är lite oroväckande eftersom jag behöver hjälp med jämna mellanrum. Men det ska nog gå bra!
Jag får ta pappsens bil idag eftersom jag inte har vinterdäck på mina så ser ni en svart Merca vito med "Stockholms metallsliperi AB" skrivet på sidorna och motorhuven så är det jag som är ute och far.

Ja, nej nu finns det inte mycket mer att skriva faktiskt!
Ha en fortsatt bra dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0