Ännu en mobil åt helvette

Hejsan hoppsan! Jag har tappat en till mobil...

Nu så är festen över och den var verkligen lyckad tills oinbjudna kom och brottades! Mindre skoj, men i det stora hela så bestod kvällen av dans, mingel och massa glada miner.
Jag vet inte vad som utlöste det hela eller varför det tvunget hände men det blev slagsmål och vi försökte så gott vi kunde att gå emellan, mest förgäves men det lyckades till slut lugna ned sig när polisen dök upp.
Min mobil är troligvis snodd och jag kommer förmodligen aldrig få se den igen så det blir till att köpa ny så fort lönen kommer...
Jag lyckades också stänga in många människors väskor och kläder i bastun så man kan säga att jag hade en bra kväll helt enkelt.

Nyligen vaknade jag återigen med två kisar i rummet som inte hade någonstans att ta vägen, de ockuperar för tillfället hela mitt golv och verkar inte ha några som helst tankar på att gå upp inom en snar framtid. Ingen annan i familjen är hemma, Malin sover borta och resten åkte precis till Vällingby. Jag är helt enkelt ensam och övergiven.

Bilder från festen dyker upp senare.
Ha en fortsatt trevlig, och framför allt, vit helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, va synd :(
du borde ha en "fest" mobil som du använer "/

eller nått

2007-11-10 @ 15:30:40
Postat av: Cecilia

japp , de är korrekt!

2007-11-10 @ 16:24:45
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0