Another disappointment

♫ Varenda gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte va sann.

image1339
Nu ska jag kolla på alla nya avsnitt som jag laddat ner sen ska jag ta en lång, varm dusch.
Efter idag ska jag nog ta tag i vissa saker. Jag behövde ge mig fan på något och det är precis vad jag ska göra NU!...


Så besviken & ledsen över att du hittar saker att vara arg på mig över, saker som är obefintliga egentligen. Om du aldrig egentligen ville vara min vän så skulle du aldrig gett intryck till det heller, falska förhoppningar har jag redan fått gått om, även om det bara för din 'bekantskap' så betydde det mycket för mig... :( Allt jag verkligen ville var att vara en vän, är det så himla svårt att förså och acceptera?


Jag vill - Jag kan - Jag ska




Varför ljuga
när det finns så många sätt att säga sanningen på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0