Brummelina packar vidare

Valky, tack för dina rosendoftande glitterpruttar! De värmde verkligen så här i November-kylan...

Jaha, det blidde inte så mycket kolla film, mer köra brum brum. Skjutsade en taggad Andreas & hans (tydligen) gaskåta vän till Alvik. De skulle vidare till Årsta och dricka lite för att senare dra ut. KUL FÖR DOM DÅ!!

Jag går runt och packar och plockar lite till morgondagens resa. Vi får absolut inte ha för mycket packning vilket gör att det blir mycket svårt för mig som gärna tar med mig hela huset. Men det här ska jag väl klara, lite självdisciplin bara. Det jobbiga är att jag gärna skulle vilja gå och lägga mig men jag är inte riktigt klar än. Det tycker jag är jobbigt...

Nej, god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är det ni ska? :o

2007-11-24 @ 00:07:14
Postat av: Cecilia

Hur kan du ha missat de :P ?

ÖSTERSUND

2007-11-24 @ 05:38:46
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

vem andreas???

2007-11-24 @ 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0