Cancer

Alltså hörni, nu börjar det bli illa. Hur många inlägg har jag skrivit idag? Ajajaj.. Detta beroende bör kanske snart finna sitt slut för ni lär ju aldrig läsa varenda inlägg längre(?).

Anyway, jag ville mest bara dela med mig av en tanke för ovanlighetens skull. Det är nämligen så att vi har typ livmoderscancer i släkten och det är ju ärftligt och som pricken på i:et så fick jag ganska nyligen reda på att p-piller ökar chansen till att få det med 50%. WTF!? Jag säger bara, bye bye p-piller och hejsan hopsan till att leva i celibat resten av livet... Eller ja, tills jag ska ha barn då? Jesus, vart ska världen ta vägen med mig egentligen?


image1181


♥ Cecilia


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara säga ifall du inte redan visste det, att man kan ju vacciera sig mot livmoderhalscancer så slipper man leva celibat. ;)

2007-11-01 @ 23:41:23
Postat av: Cecilia

Ouf!! .. det ska jag göra :)
Tack så mkt

2007-11-02 @ 10:28:24
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0