Dagens Rassia

Jaha, dagens kap i systers rum där vi gjorde rassia nu när hon inte var hemma...
  • Mitt legitimation, -nu vet jag varför hon inte bett mig köpa 3,5:or och cigg på ett tag!
  • Snöre till min kofta, -..som hon förövrigt snodde tidigare under dagen.
  • Två hörlurar, -mina och Malins
  • Min saknade leopardplunta, -den lilla snorungen hade den i väskan hela tiden
  • Mammas vantar, -vi köper ungefär 10 nya varje år. They just keep disappearing...

Ja, ni ser hur vi har det! Vi fick hem ungefär 25 filmer häromdagen också som hon lånat ut till Regine. Det är antagligen bara en liten del av dom filmer hon lånat ut till resten av sina kompisar...

Anyway, upp tidigt imorgon men jag ska kolla klart på ett Heroes-avsnitt (om jag orkar) innan jag går och lägger mig.
Ha det bäst everybody!


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Utmaning igen =)
Om du träffade en ande i en flaska och fick önska dig 3 saker, vad skulle det bli?

2007-11-20 @ 23:36:14
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0