Det närmar sig

... Med stormande steg dessutom!

Imorgon är det fest, jag är helt slut idag och om jag är lika trött imorgon kommer det behövas en kraftig powernap för att få igång mig.
Det var askul på jobbet idag, jobbade med Danni och vi snackade och skrattade åt det mesta. Jag fick snälla kommentarer om mina egengjorda naglar för 109 kr också, det var uppskattat.
Efter jobbet tankade jag bilen och gjorde bort mig lite inför Anne och Roger. Prata i luren och försöka tanka samtidigt är no great combo. Till slut fick jag till det iaf och racade mot Bromma för att plocka upp flickorna L, Linn och Lisa!

Jag är nu nyklippt och nyfärgad, blondare än nånsin och mycket glad med min nya frisyr! Mycket mycket fint men dessvärre börjar pengarna tryna igen. Fan!! Långt till nästa lön, det blir att leva fattigt ett tag nu, men det är jag ju van vid nu så...


Just det, imorgon är det halloweenfest och jag har som vanligt ingen koll på vilka som kommer, det kan bli kaos och det kan bli lugnt hur som helst är det alltid kul att träffa alla människor igen. Man måste klä ut sig annars kommer man tyvärr inte in. Klockan 21:00 öppnas portarna och då ska alla stå och köa annars börjar jag gråta. Okay, Olson och Chaplin har fått tillstånd att komma senare eftersom dom sviker oss för en mer intressant räkbåt. Dumskallar!

Jag ser fram emot att se era glada och sminkade ansikten imorgon.

Be there or be fyrkant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0