Det som inte dödar dig...

Så var ännu en helg förbi då! Ja, och den var väl helt okay måste jag ju ändå säga!

Inatt har jag drömt igen! FAN, säger jag bara. Helt sjukt underbart var det men det gör ändå så fruktansvärt ont. Gaah! What doesn't kill you - makes you stronger... Eller hur är det dom säger?
Imorgon bitti är det dags att jobba igen, på Tisdag är jag ledig sen jobbar jag varje dag till nästa Tisdagen den 20:e då jag är ledig igen.

Sängen va mycket tom inatt btw, Fanny svek mig för att vara med familjen Hagen Oscarsson men det uppskattades nog av Marianne som fick sällskap på kudden av sin bästis!
Vi har nu fyllt en av platserna till Sälen, eller ja, det är ju inte helt säkert än men det finns dock fortfarande en plats kvar för dom som är sugna så det är bara att höra av sig. -Kom igen nu grabbar? Det är ju bara över en helg ;).

Ha en superbra dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0