:(

Hej hopp! Ikväll har det varit mest dött här hemma, julskivorna jag köpte på Shell har gått varma här hemma och nu sitter pappsen och lyssnar på Jill. Usch och fy!
Mamma har fått upp det mesta av julpyntet också precis som Anne har dekorerar butiken när vi jobbade imorse. Nu börjar minsann julstämningen växa, till det yttre iaf...

Jag somnade för några timmar sen så jag är rätt seg nu och funderar på att gå och lägga mig igen, känner mig inte sugen på något (förutom det  vanliga ;)) just nu så jag lägger mig i sängen och kollar på film i min ensamhet.
Ja, det är inte lätt när det är svårt, speciellt inte lätt när man inte förstår saker och ting och inte gör annat i princip än att gå och fundera på vad fan det är man misslyckas med och gör fel hela tiden.
Jag måste verkligen vara en kass människa... Och för er som saknat det så kom dramat där igen, men vad vore Cissi utan lite drama då och då?...

Hoppas resten har haft en trevlig kväll och får en fortsatt bra.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0