Ett hjärta av guld

Jag fick ett sms av jordens goaste människa nyss. Hon förgyller min vardag, den där Lisa Franken! Tänk om fler hade människor som henne i sina liv, världen skulle ta mig fan vara en bättre plats...

"Jag vet ju att jag älskar dig, men efter helgen älskar jag dig ännu mer om det nu är möjilgt. Det hade inte ens vart i närheten bra om du inte vart med. Världens största kärlekskram till dig världens bästa Cecilia!"


Jorden runt mycket kärlek till Lisa och alla andra söta & sköna människor i mitt liv just nu. Jag vet inte var jag vore utan er!



Kommentarer
Postat av: lajzan

hoho , jag är med på en bild !

2007-11-29 @ 21:37:38
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0