Glad / Ledsen

Hej och hö, två avsnitt (Gossip Girl & Desperate Housewives) avklarade, one to go!

Jag tog en paus i DH och duschade, jag funderar mycket i duschen alltså,
borde nog sluta med det.
Anyways, kom fram till att jag är i ett stadie där jag inte riktigt vet om jag är lycklig eller ej, jag har liksom bara lärt mig gilla läget men något säger mig att inom en snar framtid kan det, och kommer det antagligen slå till åt något av hållen. Jag hoppas givetvis på det posetiva men just nu känns det tufft.
Det är som vanligt, man får se vad framtiden har att ge!

Snart är det äckliga juletidet, I know, I used to love X-mas. Något hände där på vägen, men jag tycker iaf att det är underbart med julpyssel, snö och julstämning. Musiken är ju också helt fantastisk, men det är ändå inte riktigt som det brukar. Jag ska ju jobba i jul och det kommer inte vara några småkusiner springande den här julaftonen heller så det kommer vara ganska lugnt. Jag funderar t.o.m på om man inte ska dra ut på kvällen, men då blir väl familjen vansinnig antar jag.

image1340

Nej nu ska jag bränna lite skivor som jag dunka i min nya bilstereo!
Xoxo C.

Kommentarer
Postat av: Moster

Vi får ta det nästa år. Då har vi större hus.
Kramar

2007-11-29 @ 09:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0