Händelselöst

Ännu en natt fylld av fuckade drömmar. Orkar inte ens tänka på skiten just nu så...

Igår var det en ganska skön och lugn dag, jag fick lite presenter av Farhad; ett paraply och en öl (0,5:a) som inte var svensk. Han hade fått den från någonstans, fråga mig inte vart.
När jag kom hem sov alla så jag var inte sämre själv, jag somnade ganska hastigt.
Madde och Jacob ringde när jag jobbade och ja, Madde ville ha sällskap tidigare under kvällen men då kunde jag ju inte och Jacob satt hos Robban med Comet och skulle kolla om de var något på g men eftersom jag inte hade något att komma med så bagav de väl sig ut mot öarna. En ganska död Lördag!
Jag hann snacka lite med Lisa på msn innan jag somnade också, och hon var inte nykter någonstans. Hångla hade hon gjort på någon salongfest med massa straighta killar (!??).

Anyway, jag ska kolla 1408 nu men mammsen, moster kommer väl så småningom och vid fyra beger jag mig återigen mot en arbetskväll.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0