Heeey!

Nu är jag ganska så nyligen hemkommen från Solna. Sandrew, bjöd över mig idag och vi har haft det myspysigt idag!
Jag slutade klockan tre och då var Sandra i närheten så hon skulle ta sig till Shell men av någon anledning så blev det helt fel i hennes tankeverkstad. Hon ringer och säger att hon är minsann "här" nu och då säger jag att jag är inne och dricker choklad så hon kan bara komma in, -javisst!! Tiden går och ett sms dyker upp där det står "vart är du då?". Ehm, jag står här inne, du är ju inte ens inne än? -Joo, det är jag!...
Det visade sig att hon var på OK/Q8 i Rinkeby Allé. Inte en sifftra rätt. Det var bara för mig att åka dit och hämta henne sen åkte vi vidare hem till henne och fick en underbart god fisk-middag av Kim. MUMS!!

Jag ska försöka hitta lite famous-likeness på Öhman och Kim, sen är det ju stackars lilla bortglömde Jocke också och säkert en hel del fler men det kommer fler med tiden. Något ska jag väl ha att sysslesätta mig med förutom att uppdatera här 24/7?
Puss på er sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0