In i dimman

Hejsan! Ja, då var det dags igen då.. Utgång med Madde, Alex, Axlo och Robbie. Yeah!!

Gårdagen blev väl lite sådär, vi har iaf hämtat väskor och diverse som blev instängt i bastun men mobilen är fortfarande väck så nu har jag för tillfället ett nytt nummer så jag skulle gärna vilja ha allas nummer.
Madde har smidit planer om hur vi ska få tillbaka luren och det är inte LITE skumma planer heller, vi får helt enkelt se hur det går med det där. Hrmm...
Anyway, vi vet inte vart vi ska ikväll så vi kan ju hamna i princip vart som helst, spännande! Jag hoppas på en grym kväll iaf och om inte annat har ju Axlo lovat att det kommer bli grymt så det blir väl till att lita på honom!

Men nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv ett tag och dränka mina sorger i öl!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0