It's just moï

Tidsfördriv!

Namn:
Cecilia Carina Arnblom
Födelsedag: 16:e Juli
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blå-Grön-Grå
Hårfärg: Blondie
Längd: 166 maybe
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Låta bli att tänka innan jag talar
Stjärntecken: Kräfta
Sko stlk: 37
Är dina föräldrar skilda: Nej fortfarande så där äckligt kära.
Skor idag: Idag blir det raggsockor.
Din svaghet: Söta pojkar

Dina rädslor: Det mesta
Mål för det här året: Komma över saker & ting -gick åt h...
Mest använda fras på msn: Hey baby!

Det första du tänker på när du vaknar: FAN DET VAR BARA EN DRÖM! 

Dina bästa kännetecken: Blond rätt igenom
När går du och lägger dig: Alltid för sent

Mest saknade minne: Just nu, Hultsfred. -Det finns en hel del från tidigare år

Favoriter

Färg: Ljusgult
Mat: Rökt lax med basilikafyllda pastaknyten & citronsås, eller en fet burgare...
Sport: Hockey
Djur: Dauwgs
Glass: Pistage
Godis: Choklad
Affär: Shell-butiken
Sallad: Avocado (eller den som jag och Lisa gjorde)
Skådespelare: Ashton Kutcher (Dude where's my car <3 )
Låt: Cajsa Stin Åkerström - Av längtan till dig
Bokstav: A
Nummer: Sex
Tuggummi: Extra professional - Herbal mint
Helgdag: Min födelsedag(?), eller midsommsar kanske!!
Årstid: Sommar (Vinter med mycket snö går också)
Tandkrämssmak: Colgate Sesitive - Multi Protection, en rosa tub
Radiostation: 101,9 - 105,9 - 105,5...
Parfym: Killparfym

Doft: Kille
Kroppsdel på motsatta könet: Hockeyrumpa

Vänner och livet:

Vad vill du bli när du blir stor: Rik & Framgångsrik
Hur vill du dö: Igenkänd och saknad

Vem av dina vänner är mest lik dig: Sandra (ändå är vi som natt & dag)
Vem är högljuddast: Linn

Vem får dig mest att skratta: Patrik Linden
Vem har du känt längst: Sandra
Vem är blygast: Shit kommer inte på någon.
När grät du mest: Våren 2006
Vad är den bästa känslan i världen: En som jag inte fått känna på länge
Värsta: Våren 2006
Vart vill du bo i framtiden: I ett varmt land, fancy!
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Min kropp

Har du någonsin...

Varit kär: Twice
Moonat någon: Ja, haha gör det för mamma ganska ofta
Rymt hemifrån: Jag har varit på väg
Föreställt dig ditt ragg naken: Hell yeah!
Skolkat: Yes, men ringde mamma och berättade på en gång
Sovit utomhus:  Yes. Det har jag faktiskt!
Gråtit i skolan: Ja, lågstadiet sög.
Spytt i skolan: Nej jag tror inte det
Velat bli modell: Nja, kanske när jag va liten
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: HAHAHAHA!!
Sett en död människa: Nej, bara på film!
Druckit alkohol: Men hallå?
Ätit sushi: Japp
Varit på scen: Jadå! -Vet inte om jag trivdes dock
Snattat: Ja

Varit full: Kan ha hänt någon enstaka gång
Retats: Händer jämnt och ständigt
Blivit nerslagen: Nehe, vem skulle vilja slå mig??

Du??

Svär: Lite mer än jag önskade att jag gjorde
Sjunger bra: Hellre än bra
Kommer överens med dina föräldrar:  Jodå, ska inte klaga
Gillar åska: Inte när jag är i ett tält under ett stort träd. De är läskigt!
Spelar något instrument: Nej, jag är min egen orkester
Äger en iPod: Nej, not yet!
Går till kyrkan: Endast när jag MÅSTE. Inga bra erfarenheter därifrån...

Sover med gosedjur: Ja, Birro Ragge Begtsson & Pinkie Pie
För dagbok: Blogg och Dagbok
Dansar i regn: Gärna
Sjunger i duschen: Oftast

This or that:

Pepsi/Cola: Cola
McDonalds/burger king: Donken
Choklad/vanilj: Vanilla
Jordgubbar/blåbär: Blåbär
Kött/veg: Lammkött
Tv/film: Både och
Gitarr/trummor: Trummor
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kinamat.
Kakor/paj: Paj
MTV/VH1: Mtv
Blind/döv: Döv

Kan du:

Gå ner i splitt: Jag jobbar på det
Skriva med båda händerna: Jadå
Vissla: Japp
Blåsa en bubbla: Yes
Rulla din tunga i en cirkel: You'd be amased what I can do with my tounge
Nudda näsan med tungan: Nej, usch usch!
Dansa: Jag dansar inte, jag åmar tydligen!

Vem var den senaste personen:

Du nuddade: Pappa fick en fars-dag-kram.
Du pratade i tfn med:
Olson.
Msnade med: Lajzan (tjatar om solning i Bromma så måste skynda)
Du kramade: Daddy Cool

Du skällde på: Fanny

Senast du:

Skrattade: Igår, det var ngt om äckliga blåbärspankisar
Grät: Oj, det minns jag knappt.. -Blidö på min fest kanske!
Filmen du såg: 40 Days & 40 Nights
Tuggade tuggumi: NU!
Drog ett skämt: igår, en om två sköldpaddor men ingen fattade

Random:

Vilket land skulle du vilja besöka: Egypten
Hur många kuddar sover du med: 3
Dricker du mjölk: Ibland
Person du hatar mest: PASS
Tror du gud är en tjej: Klart som fan hon är en brud. Ingen kille är SÅ bra!!
Var tror du vi hamnar när vi dör: I marken
Hur många signaler innan du svarar: En halv
Är du ett hälsofreak: Försöker förgäves
Vad är det värsta vädret: Grått och regn.
Lekte du med barbie som liten: Jaa, hade dom i alla färger och former(!)
Hur många IG:n: Inga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0