I've been doublecrossed

image1264Här sitter jag så fint och äter min lediga-dags-frukost i lugn och ro så ringer mobilen -"tonight I'm gonna have myself a real good time...", ja ni vet, min härliga mobilsignal, så jag tuggar ur äggmackan lite snabbt och svarar -"Cissi!" -"Ja hejsan det här är Charlotte, jag ringer från SATS Wasastan och vi har fått en rekommendation från Daniel Aarnio om att du vill komma och testa träna här hos oss...."
Ja, nemen var kul. Äh, datum? Jag kan inget i huvudet så kan jag återkomma.. Va? Jaha ni måste ha en tid idag, men jag har inte fått mitt schema än....

Det hela slutade med att nästa Tisdag klockan 16:00 ska jag tydligen träna i Wasastan med Daniel. Badkläder ska man ha med sig också om man vill bada för dom har båda vanlig pool och bubbelpool. MEN ELLER HUR!!? Jag vågar inte hålla på träna med folk så där, fan! Nu hamnade jag i sånt där läge igen alltså...
Jaja, är väl bara att bita ihop, eller nåt!

Nu ska jag till åkis en snabbis och införskaffa försvarets hudsalva som jag är i stort behov av och efter det bär det av mot solariet!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0