Jag VILL vara bäst

Ja men hallå? Jag hittar inget jag är bättre på, jag kan spela vilket spel som helst men det kommer alltid en viss människa och slår ALLA mina rekord. ALLTID?? Varför kunde jag inte bara få vara lite bra på tower bloxx, jag hade bara ett endaste rekord att slå av alla av mina vänner men nej då ska du också skaffa det och som vanligt spöa skiten ur mig. Finns det något som jag är bättre på.. Jag tror fan inte det!!
Studsmatta, NEJ!! Bakåtvolter och grejor kom efter bara nån timma på den där även fast jag faktiskt har den på min tomt...
Vilket spel som helst på Facebook, pacman, towerbox, frogger... nix!
Wakeboard som jag tränat på i år, haha, snubben kom upp på första försöket medan jag var stolt efter att ha kommit upp efter en vecka.
Köra bil kanske? Nej antagligen inte, trots att jag haft körkort i snart ett halvår.


image1263

Äsch jag ger upp, så länge den där människan finns kommer jag alltid vara NÄST bäst. -That sucks!

Kommentarer
Postat av: The One

sorry;)

2007-11-21 @ 22:35:42
Postat av: Cecilia

:( ska försöka överleva

2007-11-22 @ 17:20:48
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0