Jobb jobb jobb!

Ja, tröttheten smyger sig på så fort man slutar jobba och börjar slappna av. Jag har sovmorgon till klockan 15:00 imorgon. Jag fick ta Farhads pass eftersom han skulle lägga golv(?). Aja, så jag jobbar Fredag-Söndag kväll och är ledig Månda & Tisdag. Pust! Tråkigt trött jag kommer vara efter den här helgen...

Det var iaf askul på jobbet idag, jag har garvat mycket åt både Danni och Farhad. De är sjuka hela gänget men jag trivs verkligen. Det är många stammisar och eftersom det står "Ny på jobbet, Cecilia" på min namnskylt så har de flesta förståelse att det ibland inte går så snabbt. Men jag har lärt mig göra korvmenyer idag och jag kan det mesta och grunderna i kassan. Skönt skönt! Inget mer nybörjarångest iaf!
Snart ska jag köra och hämta mamma sen ska vi möta upp pappsen. Dom ska nämligen shoppa Halloween-kostymer och jag ska kika med Sandrew om hon bestämt vad hon ska vara på våran fest som är nästa helg, alltså en vecka efter själv Halloween. Jag vet inte om vi ska vara lite pariga i år igen som sist, tjuv och polis.

...Nu ringde mamma så jag måste ila!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0