Myskväll

image1175Nu har jag tagit en varm och mycket lång dusch, satt på mig mina nya rosa sockor för 29 kr och pyjamasbrallorna. Snart ska jag krypa ner under en filt i soffan tillsammans med mamsen och kolla på en rysare. Som vanligt när mamma är med och vi ska bestämma film tillsammans.
När vi precis lämnat Preem så ringer pappa och säger att vi inte ska hyra film för Per-Tomas har precis kommit förbi med 4 nya rysare. Too bad! Det var lite för sent, men en av filmerna som Tompa tog med sig var Saw 4 som tydligen inte ens kommit ut på bio än. Undrar hur kvalituttan är på den... Det årterstår att se någon gång i framtiden.

Nu ska jag kila och tycka synd om mig själv ett tag
HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0