Now what?

Kollade precis på sista avsnittet av One Tree Hill. Mother f...! Man blir ju tamigfan sentimental av den där serien. Tänk om livet vore så där, allt går åt helvette men slutar så lyckligt och bra. I wish!


Var ju på apoteket idag för att få tag på försvarets hudsalva men kom hem med en mild kortison och en dryg kräm som heter Locobase repair och det slutade på en högre summa än jag räknat med men det hjälper väl förhoppningsvis nu. Dumma torra läppar (munnens!!).
Anyway, det har varit en ganska lugn och skön dag. Jag solade efter att jag krälat ur sängen och det var sprojlans nya rör i solariet, jag var den första som fick testa och ja det tog ju som vanligt mest i mitt ansikte(!). Sen har jag mest städat rummet och tvättat. Känns skönt att komma med en ren och fräscha "uniform" till jobbet imorgon igen. Jag har fortfarande bara en uppsättning men blivit lovad mer kläder sen jag började. Det går väl så där för chefen...

Nu ska jag iaf packa ihop mig själv och åka till gymmet igen!
Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0