Osug!

Har inte haft nån lust att skriva idag eftersom jag är så sjukt trött och det har faktiskt inte hänt något alls.
Jag åkte hem, tog en powernap innan jag duschade och käkade våfflor.
Vid halv sju skjutsade jag mammsen till Jakobsberg där hon skulle bowla med sina jobbarkompisar och medan hon gjorde det blev jag måttligt upprörd av One Tree Hill - avsnitten jag kollade på.
Nyligen så ringde hon och ville bli hämtad så jag fick sätta mig i bilen och brumma dit, nu är det snart sängdags!

Det är nu tredje natten i rad som jag ska somna till Armageddon!
Nighty!

Kommentarer
Postat av: stefan

heeh sweeet det är att somna till film asså.. jag drar percy tårar ibland den är klockren att somna till , lätt tittad . ;)

2007-11-18 @ 01:32:48
URL: http://prinsali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0