Partyt i Ladan, good gone bad!

Yo! Jag är fruktansvärt sliten men jag tänkte ändå uppdatera er om gårdagens härliga och fruktansvärda bravader.

Efter jobbet var det bara att springa ner och käka i åkis för att sedan skynda hem och duscha! Meningen var att jag skulle köra dit och hem men väl där bestämdes det att bilen fick stanna så jag knäckte en cider lite snabbt! Sjukt härligt och kul, pratade massa skit med mamma. Hon nämnde dom två killarna hon kunde tänka sig ha som svärsöner och ja, jag skrattade mest! Den ena är förlovad och den andra är long gone, vilket hon inte tror men jag vet.
Sen pratade vi även om crusches och hur jobbigt det är att vara kär och svag för människor och efter det berättade jag för henne hur stolt jag var över henne och pappa för att de aldrig bråkar eller har några problem men jag glömde säga "peppar peppar ta i trä"!...
Kvällen var fortfarande väldigt ung när helvettet brakade lös och det slutade med en tidig och hemsk hemfärd för mig och mina päron. Idag skäms pappsen ganska mycket för det som hände och ja, vi fick se vad alkoholen kan göra med människor. Jag blev väldigt, ledsen, arg och besviken men som sagt det var mestadels alkohol som låg bakom tumultet och Chaplin hade iaf en mycket bra fest. Lisa tyckte kvällen var suverän och jag hade kul så länge det varade.
Chaplin själv vaknade med en galen smärta i hela kroppen och axeln speciellt, en sko fattigare och med lite småångest kan jag tänka mig över saker han inte minns, Det är nog lika bra men jag tror iaf att han var nöjd med gårdagen vilket faktiskt är viktigast!

Idag var det överraskande lätt att ta sig upp men segheten slog till hårt på eftermiddagen när det var dags att sluta men då gjorde det ju inte så mycket eftersom det bar raka vägen hem då. Somnade i soffan en snabbis framför tv:n och pappa var så söt och bäddade ner mig i en filt när jag låg där och snusade.

Imorgon jobbar jag kortpass, 6-10 och är sen ledig på Tisdag! Känns som evigheter sen men sen ska jag jobba igen och Onsdag blir även den en kort dag för att sedan jobba öppning till tre Torsdag och Fredag!
Lördag morgon får jag inte heller sova ut för då ska jag till Östersund och leka med Linda som ju har flyttat till en ny och fin lägenhet. Jag tvivlar inte en sekund på att det kommer bli superskoj speciellt när man kanske får se lite nya ansikten och dessutom äntligen få träffa allas våra Jordgubbs-Linda igen. -Me like LOVE!

Ha det bäst nu allesammans!
Duschen väntar mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0