Planning ahead

Jag somnade till en ny film inatt som hetta Chasing Liberty. En sån där typsikt gullig tjej/tonårs film som jag tycker om, speciellt att somna till för man känner sig ganska blank i skallen när man kollar på dessa filmer och det behövdes verkligen igår.

Jag skulle iaf upp med tuppen, om inte innan, och jobba fyra timmar... So i thought, Shoreh ville dock byta till sig dom timmarna så jag fick gå till 15:00 ist men slutar tidigare imorgon då jag kanske ska jobba med Danni om jag inte missförstod Shoreh. Det var ett tag sen man såg honom så det kan ju bli kul, speciellt eftersom vi båda är proffs på att glömma toastarna i grillen... OPSIE!
Idag kollade jag lite på schemat för att räkna lite på hur jag jobbar nästa månad och se på fasiken, jag lyckades pricka Julafton, Jippie! Lyckligtvis stänger vi klockan 18:00 då så det är ingen fara, jag menar det är ändå en pina att hålla sig vaken genom Kalle Anka.

Bara för att berätta något HELT annat så kommer teoriböckerna fram snart igen för om allt går som jag vill så blir det MC-kort i sommar. Härliga roadtrips i sommar-Sverige med farsgubben lär ju aldrig sitta helt fel!
Imorgon ska antagligen bilen skrivas över på mig också, det är ju spännande -NOT!!
Nej men nu ska jag iaf gå och kolla klart på min flick-film!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0