Populär dating

Yo Mothafuckas! How ya'll doin??

Gårdagens dejtingtest var tydligen en hit såg jag, vilken soppa det skulle kunna bli av det hela.
Jocke och Olson får fajtas om Prinsipessan om dom inte nu går med på att gå ut alla tre, eller ja, som det ser ut nu verkar Madde inte så intressant för pågarna. Dom kanske struntar i sessan helt och ägnar sig åt varandra. Moster och Gissela får brottas om Martin Stenmarck. Jag och Olson fick Fredrik Ljungberg (ja han gjorde testet för tjejor också) så vi får väl bråka lite om saken, men jag har en känsla av att Freddan tänder mer på blondiner så jag känner mig inte så hotad. Malin och Emilia fick Danny, ja Emilia har ju iofs Jocke och Malin är väl lite mer fjortis så hon passar profilen lite bättre...
Lajzan och Valkyria fick båda två Tobias Hysén, det lär bli en jämn match mellan den hårde och den mjuke, vi får se vem som vinner difarens hjärta och får gå på en mysig promenad på Skansen.
Mammsen fick någon nörd jag aldrig hört talas om som dessutom såg ut som stryk, Lisa får leka med Alexander Skarsgård och Jossan(?) fick allas våran Zlatan.


Have a nice date!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hysén lirar i göteborg..

2007-11-22 @ 20:12:20
Postat av: Cecilia

Ajdå, haha! får ändra de ;p

2007-11-22 @ 20:25:37
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Valkyria

Lajzan får vinna på WO, jag vill inte ha honom. Jag vill ha Johnny Depp istället.

2007-11-22 @ 20:55:17
Postat av: Moster

Nähä du Jonny Depp e min

2007-11-23 @ 08:06:54
Postat av: Emilia

Hahahah fick din mamma gustav? Dt är sångaren i mando diao :P

2007-11-23 @ 09:54:45
Postat av: lajzan

Tack tack! jag tar honom mer än gärna ;) hoho

2007-11-23 @ 12:09:03
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

det är världens fight här alltså !! .. jag är glad att jag slipper slåss om ljungberg iaf ;)

2007-11-23 @ 15:51:29
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0