Pretty darn tired!

Idag var jag trött men kom iväg till träningen, dock senare än jag tänkt. Istället för muskel så fick det bli spinning och core idag men det funkade det också. Imorgon är det pilates som väntar och då är jag dessutom ledig så jag ska försöka rå om mig själv och kanske få lite gjort!

Kvällen har spenderats framför tv och dator. Jag, mammsen och littlesiz kollade på en rysare som handlade om krokodiler... igen! Keff film och absolut inte sevärd *gäsp*! Black Water hette den för er som vill bli lite förvarnade!
Efter det har det mest varit One Tree Hill och nyligen sista nerladdningsbara avsnittet av Gossip Girl. Jag vet att alla har the hots för Nathan men fuck me va Chuck är het. Vet inte om det är hans pengar eller hans bad boy slash casanova stil jag faller för men het är han iaf.
Jo, man skulle som sagt leva livet som de unga och rika i Manhattan, jag lovar att jag skulle byta ut mitt jobb och liv mot det anytime...

image1260

Uppdateringar om folk och fä, -Linn och Martin glömde sin två-årsdag som var igår, inte bra, INTE bra! Martin den snilleblixten kom på det idag, en dag försent. Men men, wtf, bättre sent än aldrig?
Jag och Madde saknar varandra så vi ska leka tjejkväll framöver med vin, ansiktsmasker och Grease = GREAT!
Chaplin ska ha ett stort tack till att han tvättade, tankade och bytte framlampa på min bil innan han faktiskt körde hem den från Munsö. Uppskattas väldigt mycket även om jag inte märkte det med en gång!
Lisa och jag har pratat om Sälen, härligt härligt! En artikel kommer in från City inom kort som gjorde mig glad.. HAHA!! Nu damn it, ska den in!!

Nej sängen väntar!
Watch out for those damn bedbugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0