Retas med Olson, skriver ett till

Bara för att jag sa att jag inte skulle sitta här så ofta och att jag skulle sluta skriva så mycket i min blogg så skriver jag nu tredje inlägget idag... Ninöööör!!

Olson ringde för ett tag sen och jag fick en utskällning som hette duga. Visserligen höll jag inte helt med den men det är bra att Ollie berättar vad han tycker. Jag måste dock bli bättre på att höra av mig, fy och skam!
Men hur som helst så tyckte Olson att jag bara sitter framför datorn hela tiden vilket börjar bli mer och mer sant eftersom jag hamnat efter med träningen nu när jag börjat jobba men jag är ju så jäkla trött när jag kommer hem.
Nej, inga ursäkter.. Självklart ska jag ta tag i detta inom kort. Så fort jag kommit in i systemet och stressen släpper lite så blir det träna av och självklart ska jag ta mig tid att träffa Olle bolle på en fika och snacka skit som back in the days. Jag har bara varit orolig att störa och vara i vägen men när jag sa det så blev han visst bara ännu mer arg så jag antar att jag hade fel. Opsie!!
Nu har jag suttit de närmsta 40 minutrarna på Ares och försökt hitta en låt-jävel som Magnus ville ha, -50 Cent ft Akon med Will kill still. Daaamn, det är svårt att tillfredställa den mannen!!
Nee, skämt o sido, det var faktiskt jättejobbigt men jag hittade den till slut och fick en stjärna i kanten, YEAH!!

Lite skvaller om folket, -Lisa är såå lycklig, Andreas har en obotlig sjukdom, Linda Öhman går runt på Lidingö, fortfarande kåt? Emilia och Jocke har skaffat en hund, Valkyria är med barn(!!?), Linda G, snart kommer vi och röjer sönder din nya lya, Linnsan och Martin bildar familj, Axlo vet inte vad han vill, Alex flyttar till Hässelby och ja, i det stora hela så verkar allting vara helt okey. En god och matig soppa helt enkelt!

Sov gott och dröm sött!!


Kommentarer
Postat av: Valkyria

Va?! Är jag med barn?! Varför ska jag alltid få veta allt sist?

2007-11-08 @ 14:23:34
Postat av: Öhman

"Fortfarande kåt?" - vad ska det betyda?! haha

2007-11-08 @ 16:14:12
Postat av: jocke

va, skaffat hund! hur menar du? amen guuud asså

2007-11-08 @ 17:18:01
Postat av: Linda

Kommer ni? Hit? :S

2007-11-08 @ 20:36:02
URL: http://yeeselson.blogg.se
Postat av: Cecilia

Ja , de tycker jag väl att vi ska? Eller får vi inte de... vi vill ju se hur du bor.. :p

2007-11-08 @ 23:25:52
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0