Seg fredagkväll

Jaha, kvällen blev inte som jag tänkt mig. Chaplin och Olson skulle ha kommit men det sket sig. Vet inte vad jag ska göra, sitter och funderar lite. Ska man kanske ta sig till Lisa? -Nej, det orkar jag inte tror jag. Packa lite skit ska jag göra sen blir det väl en hemma kväll alldeles singel hemma istället. Det finns säkert någon härlig rysare jag kan krypa ner och kolla på.

Som sagt, tidigt Sören imorgon! Jag vet inte hur jag ska orka... Pallar knappt ta mig upp till jobbet, nu ska jag vara i Bromma den tiden jag vanligtvis sätter mig i bilen för att ta mig till Shell. Det här kan bli kämpigt, jag hoppas dom låter mig sova i bilen för det kommer jag behöva om jag ska orka med kvällens bravader.
Vi ska på fest hemma hos Linda först och mysa, träffa massa nytt folk sen ska vi tydligen ut på Östersund-vis, vad det nu betyder. Det låter iaf som det kan bli galet bra, bara jag får lite sömn är jag nöjd!

Men ja, den här kvällen blev som sagt seg. Det är familjen (inkl. Per-Tomas) hemma så det blir Fanny och jag tonight. As usual...

Hoppas resten får en grym kväll!

Kommentarer
Postat av: farbror kurt

ingen bra idé det där med skräckis "/
med tankte på att du får mardrömmar så lätt..

2007-11-24 @ 00:05:56
URL: http://kurtsson.blogg.se
Postat av: Cecilia

Haha , thrue! :)
sket i dom och började på en annan men somnade som vanligt efter en kvart

2007-11-24 @ 05:39:39
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0