Sega galet

Jao, bilderna från maskeradfesten ligger på Lisas dator nu och vissa är redan uppe i ansiktsboken. Vi är alla mycket vackra måste jag säga och jag är väldigt impad av Lindens pimp-outfit, mest för att vi hade matchande halsband och många andra ansträngde sig lite mer för att verkligen få till en bra kostym.
Jag lägger upp lite bilder så fort Lisa skickar dom till mig.

Nu ska jag snart kolla på Gossip Girl, det senaste avsnittet och om jag orkar efter det så blir det Heroes!
Nyss kollade jag på en film som hette Living Dead. Jag fick genast intrycket av att det skulle vara vandrande zombies med tanke på filmtiteln men det var mycket mycket fel. En helt okey film men lite vidrig också. Mycket blod och tjafs som kanske är lite mindre trevligt men som sagt helt okey!

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0