Shell Tensta

Fördelararna
  • Underbara jobbarkompisar som jag kommer överens med (åtminstone dom jag träffat än så länge). De är mycket förstående och jag har både respekt och tillit till alla redan efter några dagar. Ser mycket fram emot framtida personalfester och liknande.
  • Många trevliga stammisar och mycket nytt folk gör mig glad.
  • Snabblärt, jag kan nästan allt i kassan nu så det är väl mest diverse saker som behöver komma in i rutinerna. Bakning, städning, egenkoll, öppning samt stängning.
  • Återigen, måste jag säga ett härligt gäng som trivs bra tillsammans. Det gör så mycket!
  • Det kommer in en och annan söt byggpojke, inte helt fel...
  • Man slipper skriva upp varenda registreringsskylt som man måste på en del andra macker. Vi har kameraövervakning överlallt så vi slipper därför det ansvaret.
  • Det är inte lika mycket att göra eftersom släp- och biluthyrning är inget vi sysslar med.
  • Det är säkrare än de flesta andra Shell även om man inte kan tro det. Väktare och poliser är stammisar och übertrevliga att prata med.

Nackdelarna

  • Location! Ja det ligger i Tensta, ja det är en hel del skumma typer.
  • Det har varit många smitningar men det har lyckligtvis blivit bättre efter att Farhad kommit på att man kan få dom att sluta smita genom att kasta tunga hårda objekt mot bilen så att de går sönder. På det sättet vinner dom inget på att sno bensin då dom antagligen inte har någon försäkring och skadorna kostar en förmögenhet.
  • Anledningen till UV-lampor inne på toaletten -man kan inte se sina ådror i det ljuset. Jag tror inte att jag behöver skriva mer. (Senaste idag hittades amfetamin där inne)
  • Stora bjälkar har satts upp för att man inte ska kunna köra rätt in i butiken vilket kan vara oroväckande.
  • Det finns en risk att man blir kallad både det ena och det andra om man frågar efter leg.

Detta låter väl inte så farligt!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckr det låter helt okej, och jag tror du klarar dig igen nackdelarna. som du ser så är fördelarna fler än nackdelarna !

2007-11-07 @ 22:41:58
Postat av: Cecilia

ja se på fan , haha! ja jag trivs som fisken i vattnet så det ska nog gå bra :)

2007-11-07 @ 23:01:20
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0