Snillens tankar

Ikväll var jag ute på en tur med Chaplin som ville ha sällskap till Ekerö för att reda ut saker gällande hans kommande 30-års fest. Efter det blev det en vurre på Statoil där en del annat folk hängde i vanlig ordning, en fika hos Mamma Chaplin och sen vidare hem. Vi hade som vanligt massa sjuka konversationer och kom fram till att "det värsta jag vet" är typ samma sak som "jag hatar".
Efter att jag berättade, till Chaplins stora förvåning, att Red Bull burkarna finns i större storlek så frågade han naturligtvis hur stora och ja, jag svarade helt enkelt det första som kom upp i min skalle -"de är större än dom små...". Ja, internt men jag tyckte det var skoj!!

Nu ska jag sätta på DH och somna fort.
Imorgon är det FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0