Surrelisurr i skallen

Nu ska här skrivas och uppdateras för nu har jag mycket i hjärnan...

För det första, jag blandade ihop helgerna. Det är alltså den här helgen jag jobbar natt men det är väl ändå nästa helg som vi ska pyssla? Hur som helst så vet jag inte om jag måste jobba då eftersom jag måste byta bort den helgen vi åker till Sälen så det återstår fortfarande att se. Pyssling is än så länge ON!

Fan nu glömde jag allt jag skulle skriva iaf...
Hmm, ja Lisa var lite avis på mina kläder. Det var ju kul och höra. Apropå kläder så har Linda med sig allas garderober idag OCH sover borta. Min jacka, min ena benvärmare, min väska, mina skor, Malins mjukisbyxor, mina örhängen... Ja, Gud vet vad mer hon fått med sig. Typ, mitt pass saknas också. Snorunge säger jag bara...

När jag tog en lång dusch idag så kände jag att min träning går åt skogen hela tiden så jag måste ha min plånbok så jag får tillbaka mitt SATS-kort NU! Dessutom försökte jag komma på vad jag ska göra åt annat skit som surrar runt i skallen just nu men jag kom som vanligt inte fram till något. Jag har svårt att ge mig fan på något och det är väl egentligen det som krävs för att jag ska komma över saker och ting. Men men, det är sådant som löser sig så småningom.

Det är kul det där hur saker fungerar, vissa letar saker att ha emot en medan andra hör av sig mer och mer fast man egentligen inte vill.
Känslor som man vill ha men aldrig får och känslor som man har fast man inte vill...
Japp, Smokey McPot har talat, jag blev så där djup som bara jag kan bli.

Försök lista ut vad jag snackar om så hörs vi någon annan dag!
Time for bed

Kommentarer
Postat av: Anonym

då ska jag sluta höra av mig..

2007-11-27 @ 22:57:56
Postat av: Cecilia

Nu blev det nog fel, den personen jag menade där läser inte min blogg...

2007-11-27 @ 23:04:13
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: lajzan

Örr , hade itne alls med mig dom sakerna? :S:S

2007-11-28 @ 14:11:09
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

minst

2007-11-28 @ 16:14:19
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0