Svikare

Japp, det blev som vanligt. Istället för att göra det som var planerat så blev det något helt annat!
Efter jobbet åkte jag till mammsen, alltså INTE som jag skulle. Efter det åkte vi hem och det fixades och trixades sen så mådde mammsen kanon så vi åkte till V-by för att införskaffa present till morfar och moster sen hittade hon en jacka JC också som hon slog till på.
Jag var inne på Din Sko och testade Snowjoggers, jag ångrar nu efter att jag inte slog till.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer men jag börjar inte fören klockan fem imorgon eftermiddag så jag är öppen för förslag!
Jag har löst allt med Sälen också, så nu är jag ledig och ingen trix. Jag fick också reda på att jag är ledig på både julafton och nyårsafton. Wohoo! ...

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0