Sweet dreams

Nu MÅSTE jag sova för längesen. Bissarna är borstade med en nyinförskaffad tandborste (igen!!).

Förklaring: Efter att jag och Linda varit och solat så tyckte jag att vi behövde skaffa en present till pappa på hans dag idag och så fick det bli. När vi ändå var i affären så var jag tvungen att köpa två nya tandborstar eftersom jag har en tendens att tappa ner dom i toaletten hela tiden.
-Nej!! Det har inte bara hänt en gång!!
Nu har jag iaf en extra om det skulle hända igen... God damn it, att man ska vara så klantig!

Bilderna är iaf i full gång nu och jag kan ju inte påstå att jag är speciellt vacker på någon utav dom men wtf. Är det maskerad så är det! Den kvällen var ganska grym och jag tycker faktiskt synd om er som missade den :).
Jag kan ju också informera er om att mina planer att vara pirat gick inte så bra, jag hade nämligen inte kläder till det och fick därför tänka om. Jag blev då en hip hopare ist. Äsch, nästan samma sak(?).
Sov gott nu alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0