Torsdagsmys

Ganska hög mysfaktor så här på en Torsdag, dagen innan Fredag! Kan det bli bättre?
Jag har krypit ner i en stor Ståldesign tröja som jag hittade i "ej-mina-kläder-påse" och den tillsammans med ett par hotpants och rosa siden dun-tofflor gör kvällens outfit. Mycket stiligt och trendigt, speciellt med oversized hoodie som modellen är på tröjan. Mm, klar för en hemmakväll med Heroes och citronvatten!
Apropå Ståldesign, -idag hoppade jag till i kassan igen, jag tycker nämligen att det är lite creepy. Det vandrar omkring en dubbelgångare till farbror Gunnar på Tenstas gator och idag var han på Shell. Han har varit där ett par gånger förut och varje gång blir jag lika chockad (inte bara för att han är svensk) för att de är identiska i ansiktet. Han är dock normal-lång, alltså ett huvud längre än Gunnar så jag märker ju ändå ganska snabbt att det inte är han som står där men det är än dock lite läskigt. Phu!

Skrattade åt Danni idag på jobbet också, han glömde säkert tre toastar idag igen och jag glömde bullar i ugnen men det gick som tur va bra alla gånger även om det var nära.
Det funkar oerhört bra att jobba med honom, tiden går snabbt och man har roligt. Jag är chockad över hur bra jag trivs på jobbet faktiskt. Jag har kanske inte världens bästa tider men det är bara att stå ut ett halvår, det är en bra merit och efter provanställningen kan jag förhoppningsvis flytta hemifrån inom en snar framtid och innan dess kanske fundera på plugg och resor. Vi får se vad framtiden har att erbjuda men för en gångs skull ser den mycket ljus ut vilket den inte har gjort på länge...

Hade ett långt och härligt samtal med Valkyria nyss och vi kom som vanligt fram till en massa sjukt intelligenta saker. Jag spottade tydligen saft i luren (lät det som), vi skulle båda gärna vilja fisa glitter -hur coolt vore det inte om det kom glitter från rumpan när man fes? Awsome! Faktiskt, tänk på saken...

Back to business, Lördagsmorgon kommer bli tung om jag bestämmer mig för att sova hemma och inte hos Lisa. Klockan 5:05 går bussen från viadukten mot Vällingby och sen vidare mot Brommaplan. Jag kommer vara helt död, minst. Jag har ju bjudit över Olson på middag imorgon så vi får se om han orkar ta sig hit. Saknar hans söta tryne och han är ju sjuk hela tiden så måste ju få tycka synd om honom lite gran. om han bestämmer sig för att dyka upp så blir det sova hemma för min del och det blir ingen porr-kvälls reunion för mig, Öhman och Lisa.
Jag vet inte om det är kul längre dock för det känns som jag vinner över dom där två i hästlängder när det gäller vissa saker... Alla har ju inte like "kul" som dom har, om man säger så. Hrmm!! Eller vadå? Jag har ju tiny Sven. Typ!


image1270

Lisa påminde mig, under sitt lilla besök, om hur hon kände att fallet var och hon var mycket bestämd över vad hon tyckte jag skulle göra i Sälen. Jag vet faktiskt inte om jag har någon egen talan men vi får se älskling, om inte annat kanske du och jag kan ligga?! Får låna dig av Jonas.
Det blir lite även en liten favorit i repris i helgen om vi har tur.

Nej nu ska jag sluta skriva tror jag. Heroes väntar på mig!
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte att du har ett eget tycke och tänkte vännen! gör som DU vill..fick du mitt grattis på namnsdagen sms igår?? Puss på rumpan saknar dig!!

2007-11-23 @ 08:14:30
Postat av: Cecilia

Ja om de är Sandra som frågar så .. :p
skriv namn baby

2007-11-23 @ 16:38:50
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Valkyria

*sprider lite rosdoftande glitterpruttar*

2007-11-23 @ 21:07:04
Postat av: drew

såg nu att jag glömde det :P

2007-11-24 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0