Update

Nu så har jag kommit hem igen! Det har inte hänt något speciellt på jobbet idag men för er som bryr er så blev jag faktiskt medbjuden på Halloween fest på Café Opera igår. Men jag tackade nej...

Pratade lite med några orningsvakter idag och uppskattar de mycket mer nu än innan. Jag har tyckt att de är lite töntiga och någon form av låtsaspoliser men de behövs faktiskt och han jag pratade med tyckte själv att de inte behövde göra så mkt. Han kände sig mest som en levande pelare eftersom de mest går runt för att synas och faktiskt inte behöver göra så mycket men men.. Trevliga är dom iaf. MYCKET trevliga!!
Jag ska borsta bissarna, tvätta ansiktet och kolla lite på DH och One Tree Hill nu som jag laddat ner, sen blir det sängen och imorgon träning. Jag är ledig nu och det känne helt underbart..

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0