Vet ni vad som verkligen suger?

Erotikmässan pågår fr.o.m idag och fram till på Söndag och tror ni att lilla jag kan gå. Nej, icke sa nicke.
Men som jag sagt till andra, jag ska se saker och ting posetivt. Jag har ett jobb, jag trivs, jag får MYCKET ob, två lediga dagar nästa vecka, hela nästa helg ledig och dessutom fest på Fredag. Ja, gud så bra det blev nu!
Jag är mästaren på att tänka posetivt, it is how I move on in life!

Jag kollade precis på Wind Chill, en keffo film som jag somnade till ganska snabbt. Satt mest och spelade Lumines Block Challenge på min mobil som jag förövrigt märkt att jag är Kung på! Japp, är typ på femte bossen, MINST! Yeaah... batterierna tryter ganska fort dock och det suger ju men det är ju bara att ladda så är det problemet också löst.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0