Work work work, makes you think!

Härligt avslut på kvällen igår, jaja whatever!

Idag har jag jobbat och slitit, haft jävligt sköj i vanlig ordning på jobbet. På Fredag ska jag äntligen få jobba med vår MILF på jobbet, Anne! Hon är galet skön, ska bli nice!
Det kom in mycket tomtar idag (inte bokstavligen), man fick sig ett och annat gott skratt.

Imorgon är det samma tider igen, jag kommer vara död men på Fredag slutade jag visst tidigt men då ska jag in till stan och träna istället. Gah! Jaja, det är bara att bita ihop och se glad ut, jobbar kväll i helgen. Jobb jobb jobb!!

Det finns inte så mycket annat att skriva, jag har varit mycket tankspridd idag men jag har väl kommit fram till att det inte finns speciellt mycket att gräva ner sig i egentligen.

Ska ladda hem DH, Heroes och Gg nu,
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0