Aouch!

Jag fick precis ett sms av Adde och trodde nästan jag skulle behöva slå honom... igen! "Har hört galet mycket rykten om dig! :S". Jag fick ett mindre utbrott på honom och då säger han -"Läs hela sms:et". Det var ett skämt, kul, jag tyckte det iaf så jag skickade det givetvis vidare till alla jag känner. Vissa tog det bättre än andra. Madde hade redan sett ett liknande förut, Andreas bad mig dra åt helvette, Jacob ville veta vad dom var för att kolla om det var sant och Chaplin ringde som ett oroligt nervvrak. Haha, det är tur att man är lättroad.

En sak som är mindre kul är att jag nyligen fick reda på att Erik som blev påkörd av tåget är min låtsas-kusins lillebror. Jag fick reda på att han hade dött i Lördags då Adde berättade det som om det var hans vän och nu visade det sig att det även var Michelles bror. Världen är allt bra liten, min syster har även hon träffat kisen ett par gånger. Hate it when crap like that happends!

Nyligen kirrat barret lite, blev ju självklart inte alls lika bra som när Lisa fixar det men min plånbok mår bra även om håret mitt fick lida. Ja, jag fick väl lida lite också eftersom det aldrig blir som jag tänkt mig men wtf! Det får funka i nuläget. När pengarna kommer får jag väl bägga och be Lisa att ta hand om mitt hår igen.

Nej mina vänner, nu ska jag klä på mig sen blir det GossipGirl. Per-Tomas var nämligen här och visade mig idag. Han tindrar till ibland Karl-Oskar. -Tack återigen!
Ching chong!


Kommentarer
Postat av: drew

Fan vad du smörar för Lisa gumman, du har nämnt ett antal gånger att hon skulle bli arg, det räcker nog med att du säger det en gång så vet hon =)och varför oroa sig så mycket du gör väl som du vill ?=) puss på rumpan

2007-10-15 @ 20:30:42
Postat av: Cecilia

sant sant baby , men hon blir ju så arg ;) haha!

2007-10-15 @ 20:58:45
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0