Året var 2004

 Det här var nog det stördaste jag varit med om på länge. Jag gick in på Lindas "snuttis" för hon berättade för mig att jag svarat på en massa frågor där och att svaren var helt sjuka. Ja, och mycket riktigt. Det här är alltså svar på frågor från typ början av 2004. Man kan ju se att en hel del saker har ändrats men ja, jag tycker ju fortfarande om hockeypojkar och är väl fortfarande ganska oseriös men det här var nog en överdrift.
Gah, ni får läsa men ta det med en nypa salt jag var liksom 16 år... Hrmm!

Vad skulle du göra om du vaknade upp och upptäckte att du var en rosa kanin?
- Go morron!!
Varför är du medlem på Snuttis?
- venne... det e fett trisst iaf!
Hur lång tid tar du på dig att skriva aslkdaskdalkkladkasdaslödaöslasöldölasalöskdaölskd?
- Det e mitt efternamn så det går fort...
Hur många skrivbordsikoner har du?
- eeeh... femtitretton...
Hur gör man dig glad?
- pussa meej.. =)
Vilken är din favoritkroppsdel?
- Andreas...
IRCar du?
- virkar??
Hur snabbt kan du cykla?
- jag cyklar inte..
Vad har du för dator?
- en kantig..
Vem är världens sexigaste?
- oh my god... Andreas när han spelar hockey... jag dör..
Vad tycker du om SnuttisCrew?
- BadAnka
Hur kan vi göra Snuttis ännu bättre?
- dunno don't care...
Vem älskar du mest i hela världen?
- ANDREAS min lilla pillirump
Vilka språk kan du?
- Lite tyska, engelska, rövarspråket o Svenska.. kan säga knulla,kuk o fitta på teckenspråk.. =)
Kanin eller hare?
- båda e lika kåta så d sprollar.. =)
Vad säger du om jag säger 42?
- 666
Favoritlåt?
- Lilla Ludde..
Cola eller fanta?
- dummastew frågan..ta en annan..
Vad är du allra bäst på?
- den va lätt... att... venne.. =S
Favoritbok?
- Frida??
Favoritfilm?
- Hitta Nemo
Favorituttryck?
- >Pumpalens<
OK ärligt nu hur många p-rullar har du på datorn?
- åh fan kan man ladda ner sånt... hmm.. c(=
Favoritspel?
- Doktor.. eller?
Kan du stoppa din lilltå i örat?
- varför ska man stoppa in nåt där.. ?
Långt eller kort hår?
- vågar inte säga då lackar andreas...
Om du fick måla hela världen i en enda färg, vilken skulle det bli?
- Rooooooooooooooooooooosaaaaaaaaaaa
Hur många brödrostar har du hemma?
- EN men man kan rosta 4 bröd eller fler om dom e smååå..!
Tycker du om anime?
- jag tycker om min hund... ?!
Och manga då?
- osså tycker jag om pannkekor me glass
Vad bör folk veta om dig?
- att jag inte kan leva utan LOOOVE
Vilket land skulle du bo i om du fick välja vilket som helst?
- Ett varmt...
Vilka hårfärger har du haft?
- Lila, Rosa, Blond, Gul :S, o Askblond...
Regn eller snö?
- Regn... TRÖTT PÅ SNÖÖÖÖÖÖÖ!! Aaaaaaaaaarghh!!
McDonalds, Burger King eller Sibylla?
- Donken.. =)
Vilket gör du hellre sover eller lanar?
- susselussar!
Mac eller PC?
- Whatever!
Hur många/vilka instrument kan du spela?
- donken sa jag juh.. :S
Börjar du tröttna på att svara på frågor nu? =P
- vaah!?
Hur fort dricker du 153 cl cola?
- shiiit... jag vet faktist inte.. får ta o kolla nån dag!
Hur många har du varit tillsammans med?
- 2 apor frn ekerö, 1 rocker o nu min lilla pillirump..ANDREAS
Längsta förhållandet?
- Andreas... 1 år snart =)
Vad tänder du mest på?
- Andreas när han spelar hockey.. asså shiit man kommer nästan på läktarn..
Vad är det pinsammaste du har gjort?
- idaa?? :S
Vem gillar du bäst din mamma eller pappa?
- mamma.. pappa e dum
Bil eller motorcykel?
- Både och... bil på vintern!
Har du allvarliga psykiska problem?
- jag har 18 bananer i röven...
Är du socialare på nätet eller IRL?
- same same same...
Favvogrupp/artist?
- venne...
Bästa raggningsrepliken?
- vill du knulla?.. snäääääälla!!
Finaste färgen på ögon?
- Andreas...
Är du sömnig?
- jag har trötta ögon för jag grät... =(
Är inte Gollum typ världens sexigaste?
- HATA HATA HATA HATA... =( kan inte typ man lägga ner dom där jävla skit filmerna...
Hur många gånger om dagen äter du?
- lite hela tiden!.. när jag får tråkigt...
Hur många lampor har du i ditt rum?
- 1-2.. mamma o pappa snor ena hela tiden =(
Biter du på naglarna?
- har slutat suga på tummen =)
Whats your favourite scary movie?
- The Ring...
Favoritdans?
- Fågeldansen eller Ballongdansen
Vad heter ditt monster under sängen?
- haha han heter Berus..
Nu tänker du väl vilka sjuka frågor men kommer du på några bättre själv då va va?
- Hur många fingrar har du??
Hur stor skärm har du?
- fett stor.. 20 kvadrat meter!
Favoritparfym?
- Armani & Dolce Gabbana.. mm mmm mm
gör du just nu (förutom att svara på detta)?
- luktar på min överläpp..
Vad anser du vara normal tid att vakna vid?
- när man e pigg...
Ska vi låta dig vara ifred nu?=P
- ..jaha va ska jag göra nu då?? =(


  Personlighet: Nörd Boende: Med båda päronen Dejt-status: Gift  
  Hårfärg: Vart? Längd: 161-165 cmVikt: För mycket
  Tycker om: ÖgonTränar: Inget Intresse: Shoppa


Ja, här ser ni då beviset på att jag också varit en fjortis, och det var inte så lite heller. Jag var också jävligt nykär och lite smått besatt kanske. Men wtf, jag var liten!
Statusen ser ju lite annorlunda ut också, jag är ju verkligen ingen nörd(?)! Gift är jag definitivt inte och jag tränar typ massor och dessutom har jag växt en eller två centimeter sen dess.
Haha, herregud säger jag bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0