Blodgivardagen!

Jaha, så var ännu en smärtfri intervju avklarad. Jag kollade ju upp vägen igår men smart som jag är så hade jag kollat upp vägen till en obemannad Shell. Jag i ett nötskal (-shell, haha). Men jag messade till Chaplin som inte var sen på att ringa upp och berätta vägen för mig, han kan fan vägen all over town alltså. Jag dör, men efter det var det ju inte alls svårt att hitta och intervjun blev av även denna gång.

Nu sitter jag mest och väntar på Sandrew, det är dags att bege sig in mot stan och ge blod. Gah, börjar bli lite nervig och killen som intervjuvade mig sa att man blir helt slut efteråt. Kul jag kommer få ikväll...
Aja, det löser sig! Jag hoppas jag får svar ang. den andra Shell snart också. Skulle ju va skönt att veta hur länge till man ska gå och glida på dagis...

Nej nu ska jag fixa iordning det sista!
Auf wiedersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0