Börjar dagen

..med en lista som jag baxade av Johanna eftersom hon slutat ge mig roliga utmaningar!

Bästa saken som hände i sommar: Hultsfred, utan tvekan!
Jeans eller mjukisar:  Men det går ju inte att välja mellan.
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött men glad
Hur många kuddar sover du med: 3 stycken
Morgon- eller nattmänniska:  Natt!
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig: På vissa ställen.
Stjärntecken? Kräftan -den lojale!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har ju två, kanske en till.

Ja, nejmen det här var ju kul. Nu ska jag brumma iväg till en lång dag på jobbet igen. Wohoo!
Idag jobbar jag 9-17, BLÄ!
HuGz & KiZzEz

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Utmanar dig att lista de städer du besök som har ett speciellt minne över sig, och sen vilka länder du besökt! lämna gärna ett avtryck när det är gjort =)

nu kom det en =) hihi

2007-10-19 @ 14:24:39
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll
Postat av: Sohlberg

du màste ändra din url adress, du har satt ett komma istället för en punkt sà man kommer inte till din sida =)
Làten är Dj Ötzi med Ein Stern

2007-10-20 @ 12:48:20
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0