Cecilia demonstrerar

...Cecilia har fått nog!

image1108Mjo, lite trött och deppig är jag faktiskt. Jag vet inte varför men av någon aneldning så har jag börjat fundera lite igen. Det är väl en sådan dag helt enkelt och det kan ha mycket att göra med de senaste drömmarna. Hur som helst så känns det lite som jag är något form av objekt. Jag vet inte hur jag ska förklara det bättre utan att det blir för obvious... Aja. får ta det med mina nära och kära sen om jag vill få det ur mig. Jag vill mest bara säga att jag tycker faktiskt inte att det är så kul längre. Är man inte intresserad så låt det hellre vara för jag är faktiskt inte bara ute efter en sak! Jag vet att de flesta av mina kompisar blir chockade nu men, kom igen, jag är faktiskt en människa med känslor, haha!

Anyway, back to life! Jag har tränat en massa idag. Det var asskönt förutom att mina skor är helt fel. Jag får så fruktansvärt ont i fötterna efter ett aerobics-pass så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Ännu en sak jag måste göra av min lön som kommer nästa helg. Omg! Det är inte mycket kvar av den där lönen...
Nu sitter jag iaf och läser lite i nya Haléns-katalogen av någon anledning och märker att det endast är Jul-saker i den. Höh!! Redan? Fasiken det är typ bara tio veckor kvar till Jul. Fan vad efterblivet! Jag undrar om det blir en Jul hemma i år eller om det blir Bålsta, maybe somewhere else. Jag har ingen aning och det har nog inte familjen heller. We shall see, helt enkelt!

...Nu ringdes jag efter sovsällskap här. Haha, 21 bast och mörkrädd. 
-Nej, inte idag inte, jag är för trött. Hörde ni det mina vänner. Jag sa NEJ! Woho, progress!!
Nej slut på chitchat, bäst att sluta.
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0