Dark & handsome

Haha, det roligaste hände nyss. Jag ska göra något alldeles speciellt i helgen, något som inte alls är likt mig. Lisa är mer glad över det helan än vad jag själv är. Jag är mest nervös och till helgen kommer jag väl vara livrädd och ha ångest men wtf. Det blir säkert grymt!

Imorgon ska jag iaf träna, hitta en ny foundation (eftersom Larsson snodde min) och leka med Lisa. Hon bestämde precis att vi skulle ses för att nu ville hon prata om "det här". Tjejsnack lär det bli iaf och en massa mys.
Det känns ganska bra idag faktiskt, min baksmälla försvann och nu hände det här. Jag är med på allt som kan få mig att gå vidare och slippa alla drömmar som gör att jag mår pyton.
Jag pratade lite med Ilona i telefonen igår som läser min blogg. Hon förstod med en gång vem jag drömde om, vilket säkert varenda liten kotte gör iofs, -här sitter jag och tror att jag är så bra på att skriva så ingen förstår så gör typ alla det. Men iaf, hon sa att jag måste sluta med mina drömmar och gå vidare. -NO SHIT?!
Det är väl bara att hoppas på något bra.

Nu ska jag kika film med mor och far.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0