Deja vu

Vilka flashbacks jag fick nyss när jag snackade med Lisa igen. Haha! En minst sagt spårad natt på Viper med Conny och what's his face. Fan glömmer alltid vad han heter, men anyways. Kul kväll men som sagt SPÅRAD. Jag vet inte allt vi gjorde och även om jag visste skulle jag aldrig ha mod nog till att skriva det här. Fy farao, jag skulle minsann ALDRIG mer dricka efter den kvällen. Som vanligt... Men WTF!
På Fredag bär det ändå av hem till Emilia och Jocke på för och sen ut med folket igen. Ajajaj, hur ska detta gå. Emilia uppmanade alla att det var fullast vinner som gällde. Nej bra!

image1140

Slisk och slusk

Kommentarer
Postat av: Emilia

JO BRA!

2007-10-23 @ 12:03:40
Postat av: jocke

de ska bli skitkul med strip-poker på fredag. Mer tjejer till festen!

2007-10-23 @ 17:22:05
Postat av: Cecilia

BAAAH!?? .. Haha, det där va ju också ett skämt. har inte ens lärt mig poker än jag kommer ju sitta naken innan nån annan ens tagit av sig nåt.. Jag kan kolla på ;) MER KILLAR TILL FESTEN

2007-10-23 @ 17:42:16
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0