Det är bara Torsdag

God förmiddag på er. Gissa vem som känner sig riktigt utvilad, jo förstår ni! Det gör jag. Sovmorgon idag, jag börjar inte fören klockan 11 och det var skönt ska ni veta damer och herrar.
Jag slutar 16 idag och sen får vi se hur det blir med morgondagens tider och om jag ska jobba hela nästa vecka också. Hoppas, hoppas!

Det känns som den här veckan har gått hyperlångsamt. Det är liksom inte ens Fredag än, gah! Men men, imorgon är det iaf Fredag och det är ju skönt iofs!
Städaren håller på för fullt med dammsugning, dammtorkning, skurning och skrubbning så jag vet inte om jag vågar gå till köket och ta något att äta. Känns taskigt när han gjort så fint men wtf jag bor ju här.
Jag ska nog smyga ut och ta något ändå.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0